20 år and still going strong, Del 1.

Ni som läste min blogg igår vet att jag och mina syskon idag agerade cateringfirma åt mina föräldrar som firar sin 20-åriga bröllopsdag idag.

Till huvudrätt bjöds de på hemmagjord pizza (made from scratch), och till efterrätt blev det tårta såklart. Men inte vilken tårta som helst, utan..




..Coca-Cola-tårta såklart!! ^^
Så såg nämligen deras bröllopstårta ut när de gifte sig.
Huuuuur god som helst!!

Sen måste jag än en gång nämna hur avundsjuk jag är på mina föräldrar. 20 år har gått, och de är fortfarande lika förälskade som då (om inte mer).




De gjorde en "Adde-och-Micka-på-Sandras-Student-pose".



*Originalen*





Den här är till Er. <3
If you don´t know me by now- Simply Red.

Kommentarer
Postat av: Addebejben

Nu ha jag ont i magen av allt skratt

2009-06-17 @ 20:01:50
Postat av: olivia

FRUKTANSVÄRT snygg/fin/söt bild på er (den sista)

2009-07-01 @ 14:18:03
URL: http://oliviabryndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim