Övertid.

Jag är på jobbet igen, och har just blivit ombedd att jobba över en timma.
Därför tänkte jag fördriva tiden med något. Typ..det här. :P

Hur bra känner du din pojkvän?

Namn: Hans Engelbert Andreas Eliasson
Ögonfärg: Grön/grå
Födelsedag: 20 juni
Hårfärg: Mörkblont/ljusbrunt
Favoritfärg: Typ..svart. :P

Har han färgat håret nån gång? Tror inte det.
Har han klippt sig någon gång? Jaa?
Har han piercat sig? Nej.
Röker han? Nej.
Vad heter gatan han bor på? Kyrkogatan 16 A.

Vad har han för mobil? Eh..Sony Ericsson w610i tror jag. :S
Vad vill han bli när han blir stor? Han vet inte säkert, men något inom sjukvården iaf.
Vad har han för färg i sitt rum? Blått.
Har han några syskon? Japp, två stycken. Alexander och Olivia.
Favoritmat: Typ..kött. Eller gröt. Eller palt.
Vilken mat hatar han? Det orkar jag inte skriva här. :P

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? Köpa en bil, en hyperspejsad dansmattemaskin, och bjuda mig på en utlandssemester (ELLER HUR ÄLSKLING!!?)
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Sitta vid datorn, jobba eller leka med mig.
Har han bråkat med nån någon gång? Jodå. Fast det var typ när han var ett vårtsvinsbaaarn~!
Vad brukar han göra på helgerna? Jobba, spela dator eller vara med mig (eller med nån av hans vänner).
Vad har han för musiksmak? Metal..och Disneylåtar.

Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner. :)
Vad påminner dig om honom? Långa personer, skrikmusik, Jim Carrey, GuitarHero..haha, det mesta faktiskt. ^^
Vad var det första han sa till dig? Hej kanske? :P
Vad var det första du sa till honom? Samma som ovanstående.
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Hur mycket vi saknar varann (Gay but true).
Är han beroende av något? WoW kanske?

Vad kallar du honom? Bejb. ^^
Vad kallar han dig? Bejb eller älskling.
Idrottar han? Räknas Dansmatta..?
Vad har ni gemensamt? Jadu..vi har samma humor.. Sen är vi ju skitsnygga båda två.

Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? KAKTUS!! ^^
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? Lång, snygg och bara allmänt älskvärd.
Gillar du honom? Nedu. I looove him! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim