Jag tycker inte om honom så värst mycket just nu.

Idag hade min "kära" pojkvän uppkörning.

Klockan 15.34 skrev han i ett sms att han hade glömt att stanna för en stopplikt, och att han därför hade failat. Jag blev såklart jätteledsen för hans skull, och hade en stor ledsen klump i magen hela dan eftersom jag visste hur mycket han hade sett fram emot att få sitt körkort idag.

Klockan 17.35 kommer jag hem och berättar för min familj att Adde inte klarade körkortet.

Klockan 18.20 ringer det på dörren, och Hampe går och öppnar. När han kommer upp har han ett lurigt leende på läpparna, och när jag frågar vem det var som kom så rycker han bara på axlarna.

Klockan 18.21 kommer min "kära" pojkvän gående upp för trappen.

Mikaela: Men lol, hur kom du hit?! :O
Adde: Ööh..jag körde bil såklart.
Mikaela: GAAH! JAG HATAR DIG!!!!


Fast innerst inne är jag glad för hans skull.
Väldigt långt inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim