Nu dör jag nog av pinsamhet.

Fyra frågor skulle jag svara på.
Fyra ENKLA frågor, och jag fixade det inte.

Jag skulle kommentera en bild på Claras blogg, och för att kunna göra det måste man lämna några uppgifter, nämligen dessa:

Namn (krävs):
E-post (krävs, visas ej):
Hemsida:
Vad är 3+2? (krävs) (säkerhetsfråga mot spam):

Efter det kunde man skicka in sin kommentar.
Jag gjorde precis som jag blev tillsagd, men när jag skulle
skicka kommentaren så gick det inte!
Därför gick jag tillbaka till sidan för att se vad jag hade gjort fel.

"Men vaddå? Jag har svarat på frågorna exakt som man skulle!?

..eller?"


Namn (krävs): Mikaela
E-post (krävs, visas ej): [email protected]
Hemsida: mikaelaisraelsson.blogg.se
Vad är 3+2? (krävs) (säkerhetsfråga mot spam): 6





Kommentarer
Postat av: Anonym

3+2=5

2009-06-25 @ 19:41:25
Postat av: Anonym

PIIIINSAMT :P

2009-06-26 @ 00:18:49
Postat av: Longcat

http://techbuddha.files.wordpress.com/2008/11/vader-fail.jpg

2009-06-26 @ 07:58:39
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Elin W

Du kan trösta dig med att ett additionstecken KAN misstolkas som ett multiplikationstecken, och då hade du ju helt rätt :)

2009-06-29 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim