Once again..

..så var man tillbaka på jobbet. Dock så jobbar jag bara 17-20, så jag ska väl inte klaga.
Har haft en otroligt oproduktiv dag idag där jag bara har sett på TV typ. Visserligen så har jag varit lite social med Adde och Staffan som kom förbi och sa hej också, men de stannade inte så länge.

Sen har jag lagat korv stroganoff för FÖRSTA gången i hela mitt liv! :O
Och det gick att äta!!
Jag är fortfarande i chocktillstånd.

Morgondagen blir desto mer produktiv. Syskonen Israelsson ska nämligen agera cateringfirma till mamma och pappa som firar 20-årig bröllopsdag imorrn, så vi ska stå för middagen. :)

Jag fattar seriöst inte att de har varit gifta i 20 ÅR!! Och här sitter jag och skryter med mina och Addes 10 månader..
Jag tror vi ligger i lä bejb. :P
Men visst vore det coolt att kunna få ett förhållande att hålla så länge?
20 år..

Jag hoppas verkligen att jag har lärt mig något av mina föräldrar under alla dessa år, för om jag får ett hälften så lyckligt äktenskap som mina föräldrar, då kommer jag vara lyckligast i världen.

(Undrar om jag snodde det där sista från nåt Tv-program.
Det lät bekant på nåt vis..)

Kommentarer
Postat av: Adde

Vi ska nog bräcka dem ska du se ;)

2009-06-17 @ 00:01:04
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Adde

Vi ska nog bräcka dem älskling ;)

2009-06-17 @ 00:23:47
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Rage!

Men Gah! Lagg!!





Eller så ekar det :O

2009-06-17 @ 00:24:25
URL: http://tehadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim