I brist på annat..

Min handväska är magisk.
På vilket sätt?
Jo, den är världens enda bottenlösa handväska! Efter femton mintuers inventering hade jag grävt fram detta ur den:

1 ekologibok
1 pkt Inside
2 häften med vägmärken
1 häfte om hur man kör bil i en cirkulationsplats
1 pass
2 pkt tuggumin
1 häfte med "älsklingscheckar"
1 europakarta
1 sax
1 flaska nässpray
2 plånböcker (en i tyg och en i plåt)
1 tops
6 reflexer (3 som hänger i snören, 3 som man slår fast på armen)
1 nagelfil
1 USB-minne
1 kalender
1 hårborste
1 fickspegel
1 kam
1 limstift
2 handkrämstuber
1 pennfodral
12 pennor
1 kork till en tuschpenna
1 tejprulle
1 pkt Novalucol
1 kvitto (trumpinnar från Musikanten, wtc? :S)
1 pkt Artronil
3 sudd
1 pennvässare
1 hjärtformad låda som det står "The best kisser in the world" på
1 Lypsyl
12 halstabletter
5 hårspännen
3 Ipren
1 hårsnodd
1 dator


This..


..contains this.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Din väska är värre än min :D

Jag blir så glad!

2009-03-20 @ 09:42:20
URL: http://alovgren.blogg.se/
Postat av: sandran

tur att du inte hade så många pennor.



Annelie: Nej....

2009-03-22 @ 09:26:45
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim