Partey. ^^

I onsdags fyllde min kära vän Julia Wingård 17 år. Det firade hon genom att ha en liten tjejmiddag/filmkväll/övernattning från lördag till söndag. Mikket mikket rolig, och skitkul att få träffa henne samt alla andra söta flickor igen. :)

Kvällens outfit. ;)


När vi kom dit började födelsedagsbarnet med att öppna presenter. Av mig, Ellen och Amanda fick hon ett presentkort på Pilgrim. :)

..och så drack vi välkomstdrinkar.


Sötellen. ^^



Sedan åt vi. Och åt. Och åt lite till. Och..det tog aldrig slut! XP Även fast Julia Avander och Karin gjorde ganska många tappra försök när resten av oss hade gett upp. :P
Men gott var det. ;)


Efter maten var det dags för film. Vi såg "The number 23" med Jim Carrey. Lite småläskig, men bra. Jag lovar; man börjar se siffran 23 överallt efter den här filmen. :P

Kommentarer
Postat av: SötAdde

Darn jag missa att få se dej så fin uppklädd :<



Å sen den filmen är gryyyym! Told you that you would see the number!

2009-03-09 @ 23:14:12
URL: http://tehadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim