Strike two.

Jag har som kanske några av er vet avlagt ett nyårslöfte. Det innebär att jag ska sluta äta godis (dock får jag äta choklad, för annars skulle jag..tjaa..dö). Till löftet hör också att jag får bryta det max tre gånger under ett år.

Vaddå "bryta det tre gånger"? Vad är du för himla tard som inte bara kan låta bli godis helt och hållet?

Det är inte så lätt som man kan tro! Jag glömmer ibland bort att jag faktiskt inte får äta godis, och då blir det som det blir. Nu är det tyvärr så att jag redan har brytit det två gånger i år (jag vet; det är bara Mars än, jag är sämst. :P). Jag har dock varit helt omedveten om det tills någon annan har påpekat det.

"-Öjj du Micka, du fick väl inte äta godis?"
"-Oh..snap."

Första gången jag bröt det så råkade jag äta en liten kola med kaffesmak. Den var INTE god, och var verkligen inte värd att bryta mitt löfte för.

Andra gången var igår, då jag råkade äta en skumtomte. Jag kom på mig själv just efter att jag svalt den sista tuggan (det var liite mer värt det, men jag är ändå pissed på mig själv).
Så nu ber jag er;
Snälla håll koll på mig så att jag inte bryter mitt godislöfte igen, för tydligen kan jag inte hålla koll på mig själv. ;P


Rackarns tomtar!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha men lilla gumman!;) ÄT mer godis;)

2009-03-03 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim