Awesome weekend!

Nu har jag och Ellen äntligen haft vår
"vi-måste-snart-fara-till-stan-och-shoppa+sova-över-hos-Micka"-helg
(som vi planerade in för typ två månader sedan), och vi hade hur kul som helst! ^^

Igår var vi först i Robban och träffade några galna (men råhärliga) afrikaner) + lite annat skönt folk, och när vi kom hem låg jag och Ellen och pratade till klockan två. Sicken tur att jag har den tjejen asså. Vem skulle jag annars kunna prata med om sådant som jag inte kan prata med någon annan om?

Anyway, imorse fick vi skjuts med Ellens mamma in till stan.
Jag lovar- vi måste ha sprungit på ALLA affärer i hela stan idag!
Jag lyckades hitta en jeansjacka, handkräm, ett linne, en bh och en t-shirt. :)

Efter några timmar blev vi hungriga, så vi köpte varsin gigantisk rullpizza på torget.
Omöjliga att äta utan att spilla hälften på backen förresten.


När vi satt och åt ringde Sandra till mig. Just då kom en snubbe fram till oss och skulle dela ut reklam om återskapandet av "Slaget i Sävar". När han kom började jag TOKgarva! Hoppas han trodde jag skrattade åt Sandra och inte åt honom.
Ja just det, snubben såg ut såhär:


Han måste verkligen älska sitt jobb.

Väl i Bygdeå blev vi sugna på mjukglass, så vi köpte varsin på Frasses. Till vänster ser ni min strut, och till höger ser ni Ellens lilla kexbägare.
Finn ett fel. :P


Även dessa hade..*hrm*.. vissa av oss problem med att äta.
Eller hur Ellen? :P


När vi kom hem till mig hämtade vi filtar, tjejtidningar, vatten, högtalare och vatten, och lade oss och stekte på baksidan.
Efter en stund tyckte jag att det var dags för årets första jordgubbar.
Lovely. <3



Nu har Ellen åkt hem, och jag sitter uppkurad i soffan med lite lördagsmys och ser på Robinsonfinalen. Skönt. ^^
Dock hade det väl varit roligare om Addebejben hade varit här, men man kan ju inte få allt här i världen.


Tack för den här helgen gumman.
Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

Tur att glassen var god iaf :P

2009-05-31 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim