En bra vecka helt enkelt.

Hur ofta händer det att jag får vara med min älskling FEM dagar i rad?
Inte ofta I tell you, men förra veckan hände det.

På onsdagen överraskade han mig genom att ta en sen buss till Bygdeå lagom till
Grey´s Anatomy/fika hos Pia.
Usch vad glad jag blev!
Dock försökte han lura i mig att han hade GÅTT till Bygdeå.
Stackars naiva lilla pojke. Han förstår inte att jag ser direkt när han ljuger. :P

På torsdagen for jag till honom för att fira valborg med honom och hans familj och för att sova där. Det var hur mysigt som helst, och vi typ åt hela kvällen kändes det som.
Eller ja..vi sprang ju omkring ganska mycket också. Sen åt vi lite till..och sen..kräktes jag.
FUUUN I TELL YOU!!
Jag tror Addes mamma blev lite förskräckt. Hon trodde typ att jag hade fått cancer av hennes mat eller nåt. Men Catrine, om du läser detta så kan jag berätta att så var inte fallet! Jag mår bra nu. :P

På fredagen kände jag att jag ville låta min kreativa ådra flöda, så jag tog på mig uppdraget att montera ihop leksaksroboten som hade följt med en av Addes Kalle Anka tidningar. Jag tänker inte ens berätta hur lång tid det tog, men det var nästan för svårt..
Därför var jag mäkta stolt när jag äntligen fick ihop skrotet.
Anyway, här har ni resultatet:


Han heter Torsten, och jag och Adde har delad vårdnad om honom..


..så varannan vecka bor han i Addes USB-kylskåp, och varannan vecka
bor han i min byrålåda.

Sen var det tänkt att jag skulle fara hem på fredagskvällen, men så bidde det inte.
Istället sov jag över en natt till.
Dock så var jag tvungen att kliva upp råtidigt morgonen efter eftersom jag skulle på teaterövning i Robban, men det var ändå värt. ;)

Och till sist- Söndag.
Då kom Adde till Bygdeå, och vi spenderade typ hela dagen ute i solen. Gosh vad jag älskar sommaren!





På kvällen kom Alexander och Annelie förbi för att leka med Sandra, och tillsammans med dem gjorde jag och Adde sedan middag och såg "Along came Polly". Mys!

Jag lovar, den veckan var nästan för bra.
Men men, man måste väl få ha lite kul ibland också. ;)

Kommentarer
Postat av: sandran

"och tillsammans med dem gjorde jag och Adde sedan middag"



said whaaaat!? JAG gjorde middag - BY MYSELF åt 5 pers!

2009-05-05 @ 21:40:31
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: sandran

"och tillsammans med dem gjorde jag och Adde sedan middag"



said whaaaat!? JAG gjorde middag - BY MYSELF åt 5 pers!

2009-05-05 @ 21:41:17
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Hann Sim

JAG FICK INTE IHOP DEN LEKSAKSROBOTEN!!!!!!! delarna av den ligger nu i min papperskorg. Den ville mig bara ont.

2009-05-05 @ 22:54:22
Postat av: TehAdde

Jag håller med sandra, de enda vi gjorde va typ... bära såsen till bordet :P

2009-05-06 @ 08:34:53
URL: http://tehadde.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ni var i alla fall mer delaktiga än jag,

jag låg på köksgolvet :P

2009-05-06 @ 20:51:36
URL: http://alovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim