För det är jag värd.

Det känns som att den här veckan har potential.
Varför?

Jo, för det är god mat i skolan varje dag.
Vi har våra sista prov för terminen i veckan.
Jag har boxning på tisdag.
På fredag ska jag och Angelica se "Twilight- New moon" på bio.
Fredag kväll- ungdomssamling och innebandy i Robban.
På lördag ska familjen baka pepparkakshus, och på
kvällen kommer David och sover över.
Till sist, på söndag är det första adventsfirande i Bygdeå, där jag
ska sjunga och David ska spela gitarr.

It's good.
It's good.
It's GOOD!

Kommentarer
Postat av: Ankilika

Så det blir boxning imorgon? åker vi med ullispullis eller?

tagga fredag ;) ;) ;)

2009-11-23 @ 15:13:39
URL: http://ankilika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim