Placeboeffekten sucks.

Nu har jag vaccinerat mig mot svininfluensan.
Själva sprutan gjorde inte så ont, men bara för att man har hört så mycket skit om alla bieffekter så inbillar jag mig nu att jag har alla tänkbara symptom!

For example:
  • Jag har ont i vänsterarmen (där jag tog sprutan)
  • Jag har ont i vänstra sidan av huvudet
  • Jag fick helt plötsligt 40 graders feber!
  • Jag har ont i HÖGERARMEN! (How weird is that?! :S)
  • Jag börjar undra om jag inte är allergisk mot ägg ändå.
    Bara lite.
Snart kommer jag väl börja halta och avsluta
varje mening med att grymta också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVIN!

2009-11-25 @ 10:38:59
Postat av: Ankilika

Du är weird ibland.



Men jag slår ihjäl dig om du är sjuk på fredag :) just so u know

2009-11-25 @ 11:31:11
URL: http://ankilika.blogg.se/
Postat av: David

MEN DU FÅR INTE VARA SJUK!!! Snälla?! :$

2009-11-25 @ 19:30:31
Postat av: Ylwa

Nöff nöff not !!!

2009-11-27 @ 14:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim