Tired Micka is tired.

Jag har en känsla av att jag är trött idag.
Det blev ganska sent igår nämligen.

Efter Dååviids fest åkte vi hem och såg på Körslaget som
vi hade spelat in (pinsamt, jag vet), sen satt jag och David uppe ett tag
och såg på en film (eller..HAN såg på filmen, jag...sov).

Klev sedan upp klockan 9 imorse för att hinna äta frukost med
mamma och älsklingen innan de skulle till robban på möte,
även fast jag inte började jobba förrän klockan TOLV
(I know, I'm a good girlfriend).

Så nu sitter jag här på jobbet lite..tärd.
Började undra varför Ellen fick alla samtal, då jag insåg
att jag inte ens hade "loggat in" på programmet.
Dumbass. ><

Anyway, jag jobbar till kl 20 idag.
Och tro mig, det kommer bli en lååååååååååång dag.




Kommentarer
Postat av: sandran

sv: Haha, vadå "på"? :P

2009-11-01 @ 13:45:48
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: David

Tur att du är söt när du sover. ^^

2009-11-01 @ 15:07:19
Postat av: Micka

Tycker DU ja. ;P Men du är ju lite partisk. XD

2009-11-01 @ 17:48:12
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim