Vem sa att jobb måste vara tråkigt?

Det ringde nyss en man som ville prata med en
person på ett av företagen vi svarar åt.
Problemet var att han blandade tre olika språk när han pratade,
så jag förstod nästan inte ett ord av vad han sa,
samtidigt som jag blev förvirrad och visste inte vilket språk jag skulle svara på!

Efter att ha pratat med honom i nästan fem minuter
hade jag fortfarande inte fått ur honom vad han ville!
Jag tror han insåg att jag inte fattade något eftersom jag till slut
satt och skrattade tills jag grät! XD

Efter att ha lyssnat på mitt kvidande ett tag så började han också skratta,
vilket var..ganska tur. :P

Dock så trodde nog Ellen som också jobbade att jag var dum i huvudet!
Men det visste vi ju sedan tidigare.

Kommentarer
Postat av: Ankilika

Kul att bli skrattad åt när man ringer till er :p

2009-11-26 @ 21:22:51
URL: http://ankilika.blogg.se/
Postat av: sandran

Kanske inte bra att posta på bloggen? :P

2009-11-26 @ 21:50:44
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim