Yesterday.

.."all my troubles seemed so faaaaar awaaaaay~"
Sorry. Var bara tvungen. :P
Anyway, gårdagen var..intressant.

Den började med att jag satt och bölade i en halvtimma innan jag for till jobbet.
Väl där mådde jag bajs för det kändes som en liten smurf sprang omkring och övade uppercuts i min mage.

När jag väl kom från jobbet blev det dock lite bättre, och jag åkte till Robban.
(Sidospår: När jag gick från busshållsplatsen till Filadelfia vände jag mig om hela tiden för att vara säker på att jag inte blev förföljd av en svartklädd gubbe med en sked. I blame you, Holmström!)

På Filadelfia fick jag leka fikatant i en timme innan Musikcafeét började.
Först sjöng Gospel Joy (alltid lika söta, speciellt Mellbergstvillingarna :P),
sedan sjöng/spelade lite folk från NML från Dalkarlså.
He va bra!

Nu sitter jag på jobbet till kl 14, och saknar min nörd..
Eller jag menar min pojkvän!
Han lanade inatt och gick typ och lade sig kl 5 imorse,
så jag vågar inte sms-bomba honom eftersom
han förmoooodligen ligger och snarkar fortfarande.

Eller..jag kanske borde sms-bomba honom just eftersom han ligger och snarkar fortfarande.
Hmm..

Kommentarer
Postat av: linnea

asså mickaela!!

din blogg är så rolig ;)

2009-11-22 @ 10:14:43
URL: http://linneaperssons.blogg.se/
Postat av: linnea

så lite så :)

2009-11-22 @ 11:04:57
URL: http://linneaperssons.blogg.se/
Postat av: David

Jag var ju visst vaken då! ^^ Men du får smsbomba mg hur mycket du vill... Jag tror att jag brukar göra det till dig ibland.. :P

2009-11-22 @ 12:11:53
Postat av: faster

öhm....ursäkta men jag ÄR bara tvungen.....NRML? Nya rörliga musik linjen? <puss>

2009-11-22 @ 19:53:13
Postat av: Holmström

Börjar undra om det var rätt att visa den för er barn..

Dock så har jag nu en anledning till att smyga runt i bygde med en sked =D

2009-11-22 @ 22:12:18
Postat av: Micka

Pia: Men NOGA då! XD

Fast nu har jag ändrat i alla fall. :P

2009-11-23 @ 09:57:18
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim