Beslutsångest!

Det händer så fruktansvärt mycket spännande saker i mitt överintressanta liv!
Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska blogga om!
Kanske..kanske om den gången..


..när Hampe köpte sin första moppe..


..när mamma bakade en tårta och dekorerade den med sånt man kan få sorkpest av..


..när jag undrade hur jag skulle se ut i kort hår..


..när jag och Stina köpte massa Subwaykakor..


..eller när jag tog posarbilder på mig själv efter att ha suttit och
mimat till N*sync-låtar istället för att plugga.
(Ja, det var igår)
(Ja, jag använde min hårborste som mikrofon)
(Och JA, jag började gråta till "That´s why I love you")



Hoppsan. Nu råkade jag ju visst blogga om allting.
Praktiskt!

Kommentarer
Postat av: David

Så sjukt söt du är! Du får ju ta och lugna ner dig annars får jag så stora krav på mig själv. XD

Eller så kan jag bara kompensera... ^^

Nä nu ska vi inte bli såna. :P

2009-10-09 @ 23:09:25
Postat av: Ylwa

Sorkpest ! Du de där stackars löven var väl sköljda vill jag påstå.Sen tycker jag att det var lite påhittigt.......Tårtan blev då slut iaf!

2009-10-11 @ 12:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim