"Ett fett inlägg om Nils"

Anledningen till varför jag tänker skriva ett inlägg som handlar om
min käre vän Nils, beror på detta inlägg.
Nils blev nämligen ledsen att inlägget inte handlade om honom utan om David, så därför har jag lovat att tillägna ett HELT inlägg bara till "The Lord Of Näs" himself! :P

Nils, Nils, Nils..where do I begin?
När man har känt varann i drygt 9 år hinner man vara med om mycket.
Men det jag tänker på när jag hör namnet Nils är väl främst alla uttalanden han har gjort sig känd för under åren.
Till exempel:

"Skör the görk"
"A mans gotta do what a mans gotta do"
"Want a piece of me? Wanna gamble?"


osv osv osv osv

I och med att vi började gymnasiet så har Nils blivit min "bussbuddy".
(Vi går ju på Forslundagymnasiet båda två, och åker därför buss hem samtidigt väldigt ofta)
Det är väldigt praktiskt att ha en bussbuddy som Nils!
Varför?
Jo för han köper godis ungefär 14 gånger i veckan, som jag sedan tigger till mig.
Asmmm!! ^^

Sen är han en väldigt trevlig prick som är lätt att prata med också.
Nils är LÄTT en av mina bästa killkompisar, och ja tyck som om han. :)
Jag menar, mannen har ju faktiskt ett eget kungarike!
DET är respekt.


Kanske den snyggaste bilden på Nils som världen någonsin skådat.


Kommentarer
Postat av: The lord of NÄS

Det finns en stor jävla plats i himlen för du ;)

2009-10-07 @ 19:51:30
Postat av: Ylwa

Jag visste väl det,bussgodis inköpt av The lord of Näs.Äter DU godis min vän ?Eller är det bara choklad?? <3

2009-10-07 @ 20:29:38
Postat av: Anders

Mikaela. Du måste skriva ett inlägg om mig också, u know it! Då ska jag skriva ett om dig. Ett episkt, som alla kommer att älska mer än spotify.

2009-10-07 @ 20:50:08
URL: http://akvedukt.blogg.se/
Postat av: sandran

sv: så klockren kommentaaaaaaaar xD

2009-10-07 @ 22:02:44
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Adde

Kan min mamma få en liten notis? :P

2009-10-08 @ 00:20:19
URL: http://storiesofaboy.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Mamma, klart jag bara äter choklad! Jag är en duktig flicka som tvingar Nils att köpa det jag kan äta. ^^

Ps. Addes mamma äger.

2009-10-08 @ 10:18:43
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Roos

Oj oj oj. När du tänker på Nils tänker du på sakerna han säger och det är ju bra. När jag hör ordet Nils tänker jag på kaos, små kattungar som kvävs och eh, ja.. på nisse. Men allvarligt så är Nils grym :D Hade nästan glömt "Want a piece of me? Wanna gamble?"

Hehe :P

2009-10-14 @ 08:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim