This is why sliten Micka is sliten.

Jag kom på att jag inte ens har berättat vad jag packade för i helgen!

Jo jag och lite annat musikaliskt folk från Mellanbygden var tillfrågade att komma
och sjunga på en ungdomskonferens i Holmsund från lördag till söndag.
Vi sjöng på tre möten- två på lördagen och ett på söndagen.

Här bjuder jag på lite bilder från helgen. :)



Robin rakar sig i Holmsunds manligaste spegel innan första mötet.


Efteråt blev det kvällsfika..


Eftersom vi skulle behöva övernatta i Holmsund hade vi tjejer blivit erbjudna
sovplatser hos en familj som bodde i närheten.
Dom var dock bortresta, så vi hade deras hus för oss själva! :S
Det kändes inte liiite weird att sova i nån annans säng..:P

Här sov iallafall jag och Marita.
Andrea och Ester sov i källaren.
Men innan vi gick och lade oss var vi alla tvugna att springa runt i hela huset och kolla
efter eventuella döda män i alla garderober och lådor
(fråga mig inte varför de var döda).


På morgonen fick vi äta i främlingarnas hus, av främlingarnas mat.
Även det kändes lite skumt. :P

Andrea om juicen:
"Eftersmaken smakar ju svamp! Dom har säkert hällt champinjon-spad i den!"
(Ja..troligtvis, Andrea. :P)

Efter söndagens möte bjöds vi på tacos innan vi åkte hem.
Så här ser vi ut efter en schleeeeeeten helg:








Sist men inte minst måste jag bara slänga in en bild på "Hitchhiking Jesus".

Thats all, folks!




Kommentarer
Postat av: Ester

Haha :P Jag var ju fin på bilden :D

Ja du glömde ju nämna den döda "mannen" som hängde på dörren :D haha jag har inte varit så rädd på länge ;)

2009-10-18 @ 16:32:44
Postat av: Andres!

Gillar hitchhiking Jesus alltså!

2009-10-19 @ 10:16:23
URL: http://akvedukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim