18-årsdagen.

Jag måste bara säga att jag hade en GRYM födelsedag igår.
Tack för alla gratulationer och presenter.
Ni är underbara. ♥

Här nedan följer några bilder från gårdagen.


Mickas hair goes Maria Montazami.


Jag fick kladdkaksmuffins av Lissan.
Supergoda!


Herr Elvin kom till Forslunda och gav mig denna.


Choklad i mängder samt en flugfiskefluga (lila såklart) av David.
"Men jag har två presenter till! Fast dom får du sen!"
Usch vad han gör mig nyfiken..:P


Ännu mer ätbart från lillebror.
Han känner mig så väl. ;)


Presentkort på H&M från Davids familj.


Ett silverhalsband från Sandra..


..och en chokladfontän från henne och Alexander!
Loves it!


En extern hårddisk från tjocka släkten..


..och ett presentkort på Expo från dem också.
Där kan jag köpa sånt jag behöver för att flytta hemifrån.
Perfekt!


BaByliss iCurl från mamma.


En verktygslåda av pappa.
Och ja- jag hade önskat mig en! XD


En supermysig filt från familjen Simonsson. ♥


En stooor bukett och en fin vas av farmor.


Två muggar, ett par örhängen och ett superfint kort av Ellen..


..samt glasögonen, tröjan och armbandet av henne.

Tyvärr tog jag inga bilder från själva festen.
Min mobilkamera är för kass. ><
Men det var trevligt i alla fall, och jag är glad att alla kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim