Påsklovet i bilder.



Pappa: "Det här är livet!"


Soutsträsk.


Den traditionsenliga fastkörningen.
Bara en av många under den dagen.


Efter några dagar av strålande sol vaknade mina fräknar!


En snösoffa i lyxigaste laget.


Stekarna på Ribovardo.


Det var dåligt väder, så vi gjorde upp en eld
bakom stugan och stekte maten där istället för att
åka ut med skotrarna. Sandra och Hampe posar som vanligt. :P


Och ja- det finns en del snö i Ammarnäs.


Sista dagen på Soutsträsk kom vi äntligen ihåg att
ta med mina älskade Pringles! ♥


Min fina pil som märkte ut det enda stället på Soutsträsk
där det fanns mobiltäckning. :P

Förutom att både jag, Sandra och Hampus åkte på världens
dyngförkylning så hade vi en härlig påsk uppe i Ammarnäs,
med mycket sol, god mat och fina släktingar.

Och såklart- SKOTERÅKNING! ♥

Kommentarer
Postat av: sandran

vadå posar!? vi stod sådär innan du tog upp mobilen..

2010-04-17 @ 19:25:52
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim