"Vän" som i "Vännäs".

Det är tur att jag har Lise-Marie ibland.
Jag ska praktisera hos Distriktsveterinärerna i Vännäs
mellan vecka 18-22 nämligen, och eftersom jag aldrig
har varit där PLUS att jag har ett obefintligt lokalsinne så erbjöd
hon sig att hon kunde visa mig hur man hittar dit.

Hon bor ju lägligt nog i Vännäs, och bor inte så långt från
veterinärstationen, så hon har dessutom erbjudit mig att låna
en cykel av henne som jag kan använda dit och tillbaks.

Så idag följde jag med henne hem efter skolan,
och nu sitter vi och chillar i hennes säng med varsin
dator i knät. Lite sådär lagom socialt. ;P

Men trevligt har vi!

Ps. Kan man säga att man är "liten i matfatet"?
Eller är det något som Lissan bara har hittat på?
Hon är ju trots allt norsk. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim