"Bara vid MYCKET speciella tillfällen!"

När mamma fyllde 40 förra året fick hon porslin från en serie som heter "Rose".
För er som inte vet så är det s-v-i-n-d-y-r-t.

Anyway, vi har inte fått lov att använda detta porslin på hela året,
efter som det ju kan "gå sönder om man äter på det".
(Well..then what's the point with it? menade jag.)

Men när min kära syster fyllde 20 i tisdags så åkte porslinet fram.
Min spontana kommentar när mamma ställde fram tallrikarna var:
"OH MY FRIGGIN' GOSH, KOMMER DROTTNINGEN HIT?!!?"

Det gjorde hon inte.
*Besvikelse*


Dyrporslinet fick se dagens ljus för första gången.

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Du det är andra ggn! Vi åt surströmming på det dagen jag fyllde 40.Så det så!!!!!!!!!!!!

2010-08-29 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim