Bilder från dubbeldejten.

Jag hade inte så värst många bilder från vår dubbeldejt
i fredags, men här har ni några stycken i alla fall.


Under dagen lekte jag med Ellenpellen.
Vi snackade skit, fikade och chillade i solen.


Mammas frallor och nybakade bullar. ♥


Jag och Ellen gjorde pizza, och ringde sedan efter en Gustav..


..till Ellens stora glädje. ;)


Micka var också glad!


David var..well, lika fotogenisk som alltid.

Jag funderar på att lägga upp videon
på våra musikaliska pojkar också..

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

Hahaha, ååh vad ful jag ääär!!!

Jag förstår INTE hur Gustav kunde falla för mig ><

2010-08-23 @ 09:38:57
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim