Ibland är det bättre att inte fråga..

Bakgrundshistoria:
Igår stod jag och övade på att skjuta luftgevär.
Vi brukar då hänga upp måltavlorna mot dörren till gräsklipparförrådet.
Så jag gjorde det, sen sköt jag typ 15 skott mot den.
Jag kände då att skotten drog lite åt höger, så jag
ropade på Hampus och bad honom komma och justera siktet åt mig.
Han gjorde det, och sköt sedan ett testskott mot tavlan.

H: Sådär, nu går de rakare! Men..vad konstigt det lät..
M: Vaddå då? Hur ska det låta egentligen?
H: Typ..*KLANG*

Han gick fram till tavlan, och tittade bakom den, suckade, och sa:
"Micka..vart är kulfånget?"
"Va? Vilket kulf....åh..jaha, just det..ehm.."

Det satt alltså inte bakom tavlan, där det borde ha suttit.
"Jag TYCKTE väl att jag hade glömt något!"

Så..dörren är nu en aning blyförstärkt.

Gårdagens sms-konversation mellan mig och pappa:
Jag: "Alltså..hur mycket tyckte du om dörren till gräsklipparförrådet?"
Pappa: "Min favoritdörr, alla kategorier. ;)"
Jag: "Åh..synd.."

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

Hahahhaha!! Alltså... hahha.. hahaha! Klockrent.

2010-08-18 @ 11:33:50
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Linn

hhahaha, vad roligt! :P

2010-08-18 @ 13:45:34
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim