Ny dag, nya möjligheter.

Blä. Jag sov som en kratta inatt.
Låg vaken i flera timmar i sträck för att det var så VARMT!
Jag som hade hoppats på att få lite sömn innan min arbetsvecka skulle börja,
men det sket sig ju totalt.

Nu sitter jag alltså på jobbet mellan kl 8-17, måndag till fredag.
Känns lite lagom kul, men jag behöver verkligen
pengarna så jag ska inte klaga. ;P

Älsklingen börjar också jobba idag efter semestern.
Skulle tro att det kommer innebära att vi inte kommer hinna ses
lika ofta som förut nu längre, vilket suger ganska hårt.
Men vi har ju spenderat nästan hela sommaren ihop,
så det kunde ju ha varit värre.

Hujedamig vad intressanta blogginlägg man skriver på jobbet!
Det är helt galet!

Nåja. Nu har jag 438 olästa blogginlägg att ta hand om.
Fullt upp med andra ord!
Hane!

Kommentarer
Postat av: Anders

Och snart kanske han (älsklingen) flyttar till staden och mina ex-sambos ^^

2010-08-09 @ 10:10:18
URL: http://ungeherrlarsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim