Om att se saker från den ljusa sidan.

På tal om det förra inlägget:
- jag har aldrig haft lösnaglar förut.
Jag trodde inte att det skulle bli några större svårigheter
att ha dubbelt så långa naglar som förut, men ack så fel jag hade!

Svårigheter jag har upptäckt hittills:
  • Skriva sms
  • Gå på toalettet (figure out the rest)
  • Knäppa byxorna
  • Dra upp/ner dragkedjor
  • Ta på sig skor
  • Knyta skor
  • Ta på sig bilbältet
  • Öppna bildörrar
  • Ta på sig halsduken
  • Smöra mackor
  • Hyvla ost
  • Äta
  • Öppna mjölkpaket
  • Gräva i väskan efter försvunna ting
  • Skriva på datorn
  • Trycka på väldigt små knappar
  • Rätta till kläderna
  • Osv
Detta är alltså svårigheter som jag råkat ut för
inom loppet av sex timmar.
På den tiden har jag kommit på endast EN fördel med lösnaglarna,
vilket väger upp alla nackdelar utan problem:
  • Jag är sjukt snygg.

With fake fingernails- this cannot be done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim