Nästan bara hårda paket!

För er som är intresserade av
vad jag fick i julklapp- keep readin'! ^^


En tavla i A5-storlek, med min favoritbild (tagen av systeryster).


Choklad!


Pepparkakste och en supersöt burk.


Muggar (två svarta och två grå).


Schampo och hårinpackning.


Alltså..detta vet jag inte riktigt vad det är.
Ett USB-minne av något slag gissar jag(?)
Jag vet- jag är pinsam.


Ascoola lila hörlurar!


Ett fat.


Glasburkar (som jag hade önskat mig!).


Glas, ett rivjärn, samt salt-och pepparkar.


Och som jag nämnde i det förra inlägget- en digitalkamera!
(En Nikon S3000)

Och jag är galet glad och nöjd, som vanligt!
Jag kunde inte ha önskat mig något mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim