*Stolt*

Fick sms från en kompis imorse:

"Hej! vi snor ditt tryck som du kom på till eran klass förut. :P"

Jag fattade först ingenting.
Men eftersom hon går i nian så antog jag
att hon menade trycket på deras klasströja.
Mer än så fattade jag dock inte.

"Vilket tryck?" frågade jag.
"Grupptryck" svarade hon.

Efter typ 32 sekunder fattade jag vad hon menade.
När jag gick i nian så gav jag nämligen som förslag att
vi skulle skriva "Grupptryck" på vår klasströja.
Tyckte det var huuur klockrent som helst!
Men jag blev nedröstad. :P

Nu hade min kära vän fått höra mitt gamla förslag
från hennes storebror som gick i min klass förut,
och hon framförde det till sin klass
som röstade fram det som det vinnande trycket.
Så fanan förs alltså vidare till nästa generation.

And I couldn't be more proud. ;)

Kommentarer
Postat av: David

Hahahha!

2010-02-16 @ 12:00:31
Postat av: Ester

Det är nice! alla gillade det typ :D

2010-02-16 @ 20:30:04
Postat av: sannie

god morgon! :)

hoppas du får en fin dag idag ^^

2010-02-17 @ 11:02:07
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim