To sum it up..

I helgen jobbade/hängde jag på Missionskonferensen i Robertsfors.
Jag fick sova hos familjen Mellberg hela helgen,
vilket resulterade i alldeles för få timmars sömn.
(Han är WAAAAY too kvällspigg, den där David)

Anyway, det var fett med värt!
Jag lycklades redan första dagen skaffa mig ett rykte
om att jag ha världens bästa handväska innehållande typ..allt.
Så jag har lånat ut tejp, saxar, lim och tuschpennor
till höger och vänster hela helgen!
Visste väl att det skulle behövas en vacker dag.

Vi förärades med besök av allt från predikanter från Kongo och Tyskland,
till musiker från Holland, och clowner från Norge.
Stundtals önskade jag att Lise-Marie hade varit där och översatt.
Norrmänn är inte lätta att förstå alla gånger tyckte nämligen David.

Tyvärr tog jag inte en enda bild på hela helgen
(Shame on me)
Men men, det får ni leva med.

Kommentarer
Postat av: L

Clowner från Norge låter ju inte helt fel, måste ju varit det bästa på hela konferensen? : D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim