Hetsigt.

Mitt schema för denna vecka:

Måndag
Övning med "Elviskören"

Tisdag
Middag på Filadelfia i Bygdeå

Onsdag
Inspelning av afro-danserna

Torsdag
Min första körlektion på Ume-Vännäs trafikskola
Barefoot Monarchy spelar på Hamnmagasinet

Fredag
Vi åker till Luleå för att hälsa på Sandra

Lördag
Luleå, sedan hemresa på kvällen

Söndag
Jobbar 9-14

Förutom detta ska jag även hinna gå i skolan,
umgås med min pojke och träna på gitarrläxorna som jag fick av Gustav igår.
Lycka till säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Vet ej.. De har blockat den pga "adult content" :P Fattar inte att de inte blockat facebook, det måste ju vara minst tre gånger så många som är inne på facebook än felsms :P

2010-01-25 @ 14:19:13
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: linn

svar: mkt :)

2010-01-26 @ 16:15:29
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim