Veckan på SVT.



Tisdag: Jag hälsar på de andra på SVT för att se hur en inspelning går till.


På fikafronten blev vi bortskämda som få.


Kanske inte lika mycket på matfronten..


Lite random bild, I know.
Men papperskorgen på toaletten var huur liten som helst!
Tänkte bara ifall ni ville veta.


Efter inspelningen besökte vi Myrornas, där Lise-Marie
hittade den ena fantastiska kreationen efter den andra.


Stina- den pålitliga väskpassaren.


Lise-Marie hittade ett par Cheap Monday-jeans för 80 spänn.
De var en aning för små, men hon skulle bara få på sig dem!
Och det gick till slut.
Efter lite pressande.


Torsdag: Jag åkte dit igen, men den här gången var jag med på inspelningen!
Såhär glad var jag efter att ha blivit sminkad av Maud; SVT's make-up artist.


Efter inspelningen for vi till Nettan, där vi sov över.
Lise-Marie lagade amerikanska pannkakor.
ASGOTT!



Nettans pojkvän Emil försökte lära oss hur man spelar "Tjuv och polis", vilket
inte gick så värst bra. Tror vi var för trötta för att kunna koncentrera oss. :P Det slutade med att vi såg på film och sedan gick och lade oss i alla fall.


Lise-Marie tyckte det skulle vara kul att se hur jag skulle se ut som Emo,
så hon gick lös på mig med sin eyeliner.
Jag skrek när jag såg mig i spegeln.

Sedan tog hon de här vackra emo/fjortis-bilderna på mig.
Jag mms:ade dem till David med texten:
"Snälla gör inte slut med mig."


Fredag: Sista inspelningsdagen.
Denna bild föreställer Stina; den pålitliga hundvakten.

Detta har varit en galet rolig vecka, och jag är så glad
att jag fick chansen att medverka!
Se nu till att ni ser alla avsnitt av "Bulldog".
Det kommer sändas på Barnkanalen kl 18.45, söndagar vecka 10 till vecka 22.

^^




Kommentarer
Postat av: sandran

JAG SÅG INTE DET VAR DUUUUUUUUUUUUUUU!



/Den pålitlige systern.

2010-01-09 @ 15:44:07
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Gah :O

Oh noes! Jag skulle bli rädd om jag såg dig sådär! Och inte veta att det var du heller :p

2010-01-09 @ 16:40:05
Postat av: emelie

haha det syns verkligen inte att det är du :O :P

2010-01-09 @ 17:22:29
Postat av: Ylwa

My god,är du min dotter ?

2010-01-10 @ 18:49:51
Postat av: Stina

haha jag sover typ på alla bilder :D

2010-01-11 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim