Länstrafiken måste älska mig.

Jisses vad jag har rännt idag!

  • Vaknade kl 05.00
  • Satte mig på en buss till stan kl 05.50
  • Hade körlektion från kl 07.00-08.00
  • Satt på busstationen och slöade i två timmar
  • Åkte buss till Robban kl 10.00
  • Var framme där kl 11.00
  • Drog runt på Konsum i en evighet
    i väntan på min tandläkartid kl 12.50
  • Blev undersökt i 30 minuter
  • Väntade på taxin i en kvart
  • Åkte hem kl 13.50
  • Kom till Bygdeå kl 14
  • Cyklade till Biblioteket
  • Skaffade ett nytt Bibliotekskort och "paxade" en bok
  • Kom hem och däckade i soffan
Su-huuck.
Jag blir anfådd bara av att skriva detta.

Kommentarer
Postat av: Anders

Jobbajobbajooobbaa! :3 Well done!

2010-06-15 @ 22:22:47
URL: http://ungeherrlarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim