Releaseparty.

Igår var det releaseparty för barnprogrammet "Bulldog" som jag
och några av mina klasskompisar medverkade i under jullovet.
Här kommer lite bilder från kvällen:


Micka looked like thiiiiis!


Fick gomat'n när vi kom dit.


Sedan såg vi på pilotavsnittet tillsammans.
Stina betraktar sin tv-debut med spänning.


Efter programmet höll söta Ylva ett tal där hon tackade
alla personligen för deras insats i programmet.
Fint!


Lise-Marie och Stina slåss om efterrätten.


Oj vad vi åt..!


Kvällen avslutades med en tipsrunda med frågor som
handlade om programmet, barnen, hundarna och de medverkande.
Jag, Stina, Lissan och Nettan fick tröstpris för våra ynka fem rätt;
varsin Bulldog-knapp. ^^

Kvällens bästa citat kom från Ylva då hon stod och skrek ut
de rätta svaren till tipsrundan (med betoning på skrek):
"Jag har gått hos SJU talpedagoger, hör ni det??!!" XD

Det var en rolig once-in-a-lifetime-upplevelse!
Jag är glad att jag fick chansen att medverka i programmet.
Nu får vi vänta och se ifall det blir en "Säsong 2"..


Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

Lika snygg som alltid! :D

2010-03-15 @ 10:08:10
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: David

Eller hur!??!? HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR söt som helst! <3

2010-03-15 @ 12:37:22
Postat av: Ylwa

Sååååå kul för er !!:)

2010-03-15 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim