Tankeställare.

Skriver med mamma på Facebook-chatten.

Ylwa:

Tja!

Mikaela:

Hejdu. :):)

Ylwa:

Har du nånsin tänkt på att bli polis o hundförare ?

Mikaela:

Tjaa..nån gång kanske. Hurså?

Ylwa:

Du ser ju lite lagomt barsk ut är lång smart o tycker om hundar.

Mikaela:

Haha, kanske det. :P:P

Men hur kom du att tänka på det? :P:P

Ylwa:

De pratade om poliser på radion i dag, o du får mina svart öga när du blir arg.

Och det behövs fler tjejer inom polisyrket.

Mikaela:

Tanken har slagit mig. men risken att dö på jobbet varje dag

känns väl inte så lockande.

Ylwa:

Inte?

Mikaela:

Nee. :P:P Men ändå..

Jag skulle kunna tänka mig det faktiskt.

Ylwa:

TJA DU WHY NOT?!

Mikaela:

Jadu..


Why not?


Kommentarer
Postat av: Angelica, musiken är mitt liv

tja! allt bra med dig? Kolla gärna in min blogg som handlar om allt från egna videoinlägg där jag sjunger, skriver om min egen musik till egna tankar och humor. ha de najs =)



kommentera gärna mitt nya videoinlägg!

2010-03-02 @ 12:36:28
URL: http://angelicahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim