Aldrig mer Sony Ericsson.

Igår var ingen bra dag.
Den började med att jag överraskades av ett trevligt
spöregn när jag hoppade av bussen i Vännäs, och skulle cykla
till stationen. Jag såg inte helt oväntat ut
som en dränkt katt när jag kom fram.

Efter det så försökte jag skicka ett sms till David, men det
gick inte iväg. Så jag stängde av den ett tag,m och när jag startade
den igen var alla mina kontakter borta.
ALLIHOP, bara sådär!

Det. Sög.

Så snällasnällasnälla ni;
skicka ett mail, sms eller lämna en kommentar med era nummer.
Utan dem känner jag mig..naken..exposed..rädd..!

Så..I'm waiting!




Kommentarer
Postat av: L

Att det inte gick att skicka berodde nog på att Telia hade problem igår.

Det där med dom försvunna numrena kan man tyvärr inte skylla på Telia ^^

Postat av: Malou :)

Halebop hade också laggat ihop igår ;)

Men dom där mobilerna laggar lite nu och då, prova att ta ut sim-kortet och sätta i några ggr så brukar de funka.. Annars funkar de å lämna in på lagning. =)

2010-05-26 @ 22:31:54
Postat av: Julia w

0738485048 ^^

2010-05-28 @ 16:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim