Första slapparhelgen på lääänge.

Fredag: Ungdomssamling med tårtbakartävling
(bilder på detta kommer senare).
Sedan övernattning hos Davidbejben.

Lördag: Total slappardag of doom med David.
Vi såg på film ("I love you Phillip Morris" och "Salt") och frossade. ♥
Ester och tre av hennes vänner lanade The Sims, medans
pojkarna lanade..sånt där som pojkar brukar lana, hela natten.
Jag somnade dock kring kl 22, gammal och tråkig som jag är. Gött.

Söndag: David (som också lanade inatt) kom in till mig typ halv 9 imorse och däckade i sängen. Han vaknar två timmar senare och säger:
"Var är jag någonstans?". :P
Jag gick därför därifrån och lät honom sova, vilket han fortfarande gör.

Såå..vad jag ska roa mig med idag är ett mysterium.
Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim