Jag hatar inte den här måndagen.

Idag har jag haft en ovanligt bra måndag!
Varför?

Joo därför att;
  • Jag och David firar 13 månader.
  • Jag fick låna Davids bil och köra till skolan,
    och jag körde INTE vilse!!!!??
    Jag som inte har kört i stan sen jag tog körkortet
    (i juni), och jag var inte ens svettig när jag kom fram!
  • Jag började klockan 10, och fick därför en FET sovmorgon.
  • Jag fick veta att jag hade fått MVG på Djursjukvårdsprovet.
  • Vi såg på Animal planet nästan hela Djursjukvårdslektionen.
    (Emergency vets ftw!)
  • Jag hade 1 timma och 40 minuters lunch.
  • Vi har typ ingen fler lektion (eller ingen lärare i alla fall),
    såå..jag kan typ..fara hem. :P

Sjukt slapp måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim