Ett år senare.

Det är så svårt att uttrycka mina känslor för dig.
Mycket svårare än jag trodde.

Det finns helt enkelt inga ord som är tillräckligt bra.
Tillräckligt fina.
Tillräckligt vackra.
Tillräckligt kärleksfulla.
Men jag gör ett försök ändå.

Du är det bästa jag har.
Du är mitt allt, och jag varken vill eller kan vara utan dig.
Så mycket har hänt det senaste året.
Jag har blivit en helt annan person än jag var innan.
Jag har blivit den jag alltid har velat vara.
Tack vare dig.

Nu har det gått ett år, och jag älskar dig lika mycket
(om inte mer) som jag gjorde för tolv månader sedan.
Jag hoppas och tror på många underbara år till med dig.



Alltid din. Alltid min. ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag får gratulera på ettårsdagen! Fortsätt så :) kram

2010-09-18 @ 11:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim