Suicidal spider.

Förra veckan såg jag något mycket märkligt.
På mattan i Davids mammas datarum, typ, kom en spindel
springande i full fart. Det var en väldigt liten spindel så jag fick inte panik,
utan tittade istället på spindeln medan den sprang i full fart mot mattans kant.

Väl framme vid kanten (som var typ en centimeter hög)
så stannade den inte, utan kastade sig istället utför kanten och ner på golvet.

And then- nothing.

Den låg helt stilla. Orörlig.
Vissa skulle kanske till och med säga död.
Den dog alltså av ett fall på tio millimeter.
Det är ganska bra gjort tycker jag.
Den ville nog verkligen dö.

Så nu tycker jag att vi håller en tyst minut eller fem för spindel.
Du fattas oss. ♥


Självmordsspindeln.

Kommentarer
Postat av: Ylwa

Schh !!

2010-09-12 @ 19:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim