Mammas B-day.

Som jag nämnde i detta inlägget så ligger jag
lite efter i min blogguppdatering. Ni får därför leva med att
jag inte bloggar om händelser som är så "Up-to-date". :P

Den 18:e augusti fyllde mamma år.
Detta firades som sig bör med tårta, presenter och gratulerande släktingar.


Rosa prinsesstårta är ett måste om mamma får bestämma.


I år varierade hon sig dock genom att även göra en
glass/daimtårta. Inte vidrig. Inte vidrig alls.


"Snäckor", som pappa hade dekorerat
(efter noggranna instruktioner från mamma).


Finfrämmat.


Soetdavidpojke_91. ♥


Presentöppning.


Hon fick bland annat en fetstor ljuslykta..


..och en superfin kruka med tillhörande blommor.

Så mamma, om du läser detta:
GRATTIS I EFTERSKOTT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim