Julmarknad på Forslunda.

I lördags åkte jag och min kära vän Lissan
ut till Forslundas årliga julmarknad.

Det kändes sjukt konstigt att bara vara där som åskådare
(vi har ju liksom jobbat på varenda julmarknad de senaste tre åren).

Det första vi gjorde var att gå till Djurhuset.


Bebissköldpaddorna hade blivit STORA sen jag var där sist!


En av skolans två nya ödlor.


Le znake.


Fet men söt liten råtta.


Taggmöss!


Angry bird.

Efter besöket i Djurhuset gick vi upp till själva marknaden.
Ni får ett trevligt bildregn därifrån bara för att ni är så snälla.














Jag diggar kontrasten mellan detta..


..och detta.

Det var en trevlig dag, även om vi hade hoppats på att
stöta på fler gamla lärare. Vi träffade bara Fredde Fisk
och Ulrica, vilket var roligt i och för sig. Nåja, en annan gång!

Dessutom stötte vi på vår gamla klasskamrat Jeanette,
som stod där med hennes UF-företag "WC Splash UF".
Vill ni veta vad de säljer kan ni klicka HÄR.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Karlsson

Och mig såklart, träffade ni ju också! ;)

2011-12-14 @ 15:11:13
URL: http://karlssonjeanette.blogg.se/
Postat av: Ellen

Mmm.. lakritskola.. ^^

Men så himla mysigt att gå på marknad!

2011-12-15 @ 18:19:14
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim