Bäst att börja träna på allvar..?!

Vi som gått på Tundalsskolan har i nian fått skriva något
som kallas "Boken om mig". I den skulle man skriva om sig själv,
sitt liv, sin uppväxt, sin framtid, sina drömmar och mål- you name it!

Detta gjorde då även jag. När den var klar så bestämde jag mig för
att varje år sammanfatta året som gått i den boken. Jag skrev därför årtal
på varje sida fram till år "2020" (jag orkade inte skriva längre än så).

Igår satte jag mig och sammanfattade mitt 2010.
Jag bläddrade sedan lite slumpmässigt i boken, och hamnade på år "2020".
Där fann jag nedanstående text, som jag (uppenbarligen) inte skrivit själv.

Nu är min fråga- VEM är den skyldige?! XD


Jag känner igen handstilen, men jag kommer inte på VEMS det är!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahahaha! Sjukt kul...och lite hemskt också...men mest kul!

2011-01-19 @ 11:00:58
Postat av: Ellen

Hahaha! XP

Men min spontana tanke är att det är Olivia som har skrivit det!

2011-01-19 @ 11:56:15
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: The one and only, awesome, handsome ande everything that ends with "-some": Adde

kunde varit jag, om ja hade kunnat skriva (A)

2011-01-19 @ 12:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim