Mitt 2010, del 1

Som sig bör, såhär när ännu ett år har gått, så har
jag skapat ett inlägg som sammanfattar mitt 2010.

Enjoy!

Januari


Det nya året firades med goa vänner på Unite i Skellefteå.


Jag medverkade i inspelningen av barnprogrammet "Bulldog"
tillsammans med fem av mina klasskompisar.
Under den veckan blev jag dessutom "emo-stylad" av min kära vän Lissan.


Jag var på "killkväll" i Bygdeå (med tjejerna från församlingen samt Robin).
TV-spel, hamburgeätning och armbrytning stod på schemat!


Jag fick följa älskningens band "Barefoot monarchy's" resa
i Rockkarusellen. Hittills har jag lyckats vara på ALLA deras spelningar!


Davidbejben klarade körkortet. ♥

Februari


Vi tog årets första skotertur.


Jag och David firade vår första "Alla hjärtans dag" tillsammans.


Jag hade min första körlektion.


Min blogg firade ett år!

Mars


Jag for på releasefest för programmet "Bulldog".


Jag och David firade ett halvår tillsammans. ♥


Det blev bestämt att jag skulle få följa med Lissan
och hennes familj till Gran Canaria i juli!

April


Påsklovet spenderades uppe i Ammarnäs,
med dagar fullda av sol och skoterkörning.


Lilla Micka fyllde vuxen!


Så även bästaste Ellenpellen!

Maj


18-årsdagen firades i glada vänners lag.
Här hjälper Alexander mig med förberedelserna!


Jag påbörjade min 4 veckor långa praktik
hos Distriktsveterinärerna i Vännäs.


Under praktiken bodde jag hos min "Farbror" Mehrzad,
som skämde bort mig totalt med diverse lyxiga matlådor.
(Med lite hjälp från faster Petra)

Juni


David tog studenten!


Jag fick världens snyggaste t-shirt,
som en försenad födelsedagspresent av David.


Sista skoldagen spenderades med klassen och våra
fina mentorer ute i gräset, med fika och prat.


Vi firade 10 år som BYGDEBOR!

Del 2 kommer snart.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim