Avskedsfest.

Förra veckan var jag och massa annat folk
hemma hos vår kära vän Jonatan. Han flyttade till Sundsvall
förra helgen nämligen, och han hade en liten
avskedsfest hemma hos sig innan det.

Där gjorde jag återigen misstaget att låna ut min
kamera till Gustav H, så när jag kom hem hade
jag några hundra bilder på bl.a. lampor, strumpor,
chips och tyg-isbjörnar. Väldigt fint. :P

Här är några av de mer "seriösa" bilderna i alla fall!


En Ester.


Jakob och Adrian.


Simon!


Fina Stina.


Ehm..Gustav.


Här satt jag och Adrian halva kvällen och tittade
på "Plastikkirurgerna- Före och efter". :P


Medan de andra var sociala med varann och spelade spel. ;P

And just for the record- Jag kommer sakna dig Jonatan!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim