Dagen efter.

Jag tog visst studenten igår.
"PLOPP" sa det bara, sen var det över.
Det känns som att jag inte hann med.
Som att jag inte var riktigt förberedd.

Jag trodde att jag skulle vakna imorse med
världens ångest. Ni vet den där "jag kommer aldrig-träffa-
mina-klasskompisar-igen-och-jag-är-arbetslös-och-vet-inte-vad-
jag-ska-göra-av-mitt-liv"-ångest. Men icket.
Jag mår bra! Och jag är glad!

Jag tänker nog leva på föreställninget att jag bara
har sommarlov nu, och att jag inte blir arbetslös
förrän i höst. Ja. Det blir bra.

Här är hur som helst några bilder från gårdagen!


Elin- kompis till min faster, sminkade mig på morgonen.


Sandra fixade mitt hår. Det är typ lika lockigt fortfarande. :P


Farmor kramar om en lycklig student.


Sandra agerade fotograf hela dagen.


Pussar på pojken min. ♥


Vårt studentflak. :P


Min mina klass, samt mentorn Fredrik.
Jag kommer sakna er!!


Kommentarer
Postat av: Elin

"Just när vi hade börjat tycka om varann" HAHA! Den var fin den! Mycket bättre än vår

2011-06-23 @ 23:13:58
URL: http://alfonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim