Dubbeldejten.

Igår bojkottade jag, David och mina kära vänner
Ellen och Gustav studentbalen. Vad gjorde vi istället?

Well..vi åt. Och vaxade ben. Och åt lite till. Typ.




Jag tillagade kyckling för första gången i mitt liv!
(Hej, jag är en tjej på 19 år och har aldrig lagat mat. Typ.)




Efter middagen åkte chokladfontänen fram!





På kvällen kom hela Bygde-Boys
(Bygdeås bästa, och enda, acapella-grupp)
förbi och hjälpte till att ta slut på efterrätten!


Hampe, Anton och Adrian.


Albin och Johan.

Det var en trevlig kväll.
Let's do it again sometime!

(Om ni är intresserade så ska jag snart
lägga upp en videoklipp på då jag och Ellen
testade att vaxa benen för första gången. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim