En onsdag med Andreas.

I onsdags hade jag den stora äran att hänga lite på tu man hand
med min vän Andreas. Detta var en stor händelse i mitt liv, i och med att
vi typ aldrig har gjort det förr under de sex år vi känt varandra. :P


Vi började med att skjuta lite pilbåge.
Jag var ganska grym, men Andreas var snäppet grymmare, chockerande nog.


Sedan gick vi på cirkus.


Inte för att se själva cirkusföreställningen dock.
Vi ville bara se ifall man kunde få köpa sockervadd där. :P


Och det fick man!


Det roligaste var ändå när vi gick förbi en ek, som
enligt Andreas var den enda eken i Robertsfors.
Tio sekunder senare passerar vi en till ek, varpå
jag konstaterade att Andreas var fett ägd. :P

Det var en rolig dag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ännu mera fail! Vi har typ norrlands STÖRSTA ek på gården där vi bor!

2011-06-30 @ 08:05:49
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim