Licence to kill.

I söndags fick jag äntligen testa paintball för första gången!
Jag var livrädd och supertaggad på samma gång, men blev lite
lugnare när jag insåg att både Hampe och Martin hamnade på mitt lag.
De två var nämligen de som hade varit mest taggade på att skjuta på mig.
Så det kändes ganska bra. :P


Ellen var också taggad.


En något besviken Martin.
(Han ville verkligen skjuta på mig)


David var som ett barn på julafton. ;D


Andreas gör sig redo för strid.

När vi spelat i drygt tre timmar var vi helt slut, och sjukt hungriga.
Så vi drog till pizzerian i Ånäset och åt middag.








Både jag ch Ellen fick erfara att exploderade paintballkulor
fungerar alldeles utmärkt som nagellacksborttagningsmedel. Praktiskt!

Det var för övrigt hur kul som helst. Måste testas fler gånger!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Yep! ;P Vet dock inte om det är samma processor och sånt men de ser ju likadana ut i alla fall ^^ När får du din då? :)

2011-06-29 @ 12:27:52
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim