En helg i Piteyo.

Förra veckan fyllde älsklingsdavid 20 år.
Förutom paket så gav jag honom även en hotellhelg
i Piteå tillsammans med undertecknad. Trés roligt!


Jag och bejben på hotellrummet.
Kan ni fatta att han inte är tonåring längre..??


Vi skulle sova borta EN natt, och karln tar med sig TVÅ par skor.
Ska jag våga mig på att säga att han verkar vara fullärd nu?


Hotellfrukost på lördagsmorgonen.

Därefter checkade vi ut och drog vidare till Pite Havsbad.
Man märker verkligen att man håller på att bli gammal när
man åker alla rutchkanor två gånger och sedan säger-

"Jahapp..är vi klara nu eller?"



När pensionärsparet hade badat klart körde vi in till centrum
och lyckades där hitta den enda restaurangen som hade
öppet till längre än kl 15. Seriöst- What's up with that, Piteå?

Dagen avslutades med ett kärt återseende av min bästa barndomskompis
Pernilla. Hon bor i Piteå sedan några år tillbaka, och nu föll det sig så
att hon var hemma och ledig på lördagskvällen så att vi hann ses.

SJUKT roligt! Det märktes att vi inte hade sets på flera år, för
samtalsämnena tog liksom aldrig slut. Galet vad jag saknar den tösn.
Vi måste verkligen bli bättre på att träffas..!

Slutsats- detta var en fett med bra helg.
Grattis än en gång David- du är bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Ja, de är så nice!! Och billiga också, bara tio spänn ju!

Fast lakritskalendern jag fick förra året är ju ändå svårslagen, kanske till och med oslagbar.

2011-11-21 @ 22:04:01
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Linnea

åh, looking goood!

2011-11-22 @ 00:00:09
URL: http://linneajson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim