One piece of advice- uppföljning.

För det första vill jag bara tacka för att så många
av Er tog Er tid att rösta på vilken Onepiece
jag borde köpa. Superkul!! :D

För det andra måste jag bara få garva lite åt
det faktum att INGEN av Er röstade på den
som jag hade som favorit från början. HAHA!

Men jag har faktiskt fått en annan insikt
i det hela nu. Som min kära syster kommenterade:
"Den är lite för mycket My little pony". ;P

Nu verkar det i alla fall stå mellan dessa två varianter:





Och jag har ju alltid varit lite svag för allt som har med Norge
att göra (vyerna, Alexander Rybak, språket, Lissan osv),
så jag tror jag vet vilken det lutar åt.. ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

DEN FÖRSTA! :D

2011-09-24 @ 13:50:23
Postat av: Jeanette

Haha, dom är allt bra våghalsiga killarna!

Btw, du kommer inte ångra din inköp av den. Supermysig!

2011-09-24 @ 19:20:25
URL: http://karlssonjeanette.blogg.se/
Postat av: Lissan

Ta då den norsk-inspirerade saken, och tänk på mig när du använder den (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim